ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

 

 

 

 

Повідомлення про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розгляду «Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки «Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області»

 

З метою врахування громадських інтересів та у зв’язку з розробленням містобудівної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 555, Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», наказу Міністерства екології і природних ресурсів України №296 від 10.08.2018 р., Сем’янівська сільська рада повідомляє про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розгляду «Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області».

З матеріалами Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки можна ознайомитись та надати пропозиції в Сем’янівській сільській раді (крім вихідних) з 17.04.2019 р. в робочий час за адресою: с.Сем’янівка вул.Центральна, 23 Строк завершення прийому пропозицій – 17.05.2019 р.

 

 

Повідомлення про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту містобудівної документації «Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області»

 

З метою врахування громадських інтересів та у зв’язку з розробленням містобудівної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 555 Сем’янівська сільська рада повідомляє про початок процедури громадських слухань та обговорення проекту містобудівної документації «Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області».

З матеріалами детального плану можна ознайомитись та надати пропозиції в Сем’янівській сільській раді щоденно (крім вихідних) з 17.04.2019 р. в робочий час за адресою: с.Сем’янівка вул.Центральна, 23

Строк завершення прийому пропозицій – 17.05.2019 р.

 

 

 

                                  **************************************

 

 

Полтавська районна рада

Комунальне підприємство «Планування і забудова територій

Полтавського району та здійснення архбудконтролю»

вул. Шевченка, 7, м. Полтава, 36011; тел. (0532) 69-18-83,

(0532) 69-18-82; E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області

 

 

 

 

 

Замовник:

Сем'янівська сільська рада

 

Рішення позачергової двадцять сьомої сесії сьомого скликання Сем’янівської сільської ради від 01 березня 2019 року про розробку Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка

 

 

 

 

 

 

Директор КП «Планування і забудова територій Полтавського району та здійснення архбудконтролю»

          С.К.Телегін

 

Головний архітектор проекту

Кваліфікаційний сертифікат серія АА №001670

 

С.К.Телегін

Розробив

 

Зосім С.А.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Полтава – 2019

ЗАМОВНИК СЕО

Замовником проекту є Сем'янівська сільська рада.

Юридична адреса: 38721, с. Сем’янівка, Полтавський район, Полтавська область, вул. Центральна, буд. 23

 

 

ВИД ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Детальний план території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області розробляється з метою визначення територіального розвитку на проектний період з урахуванням перспектив, обґрунтованих раціональним використанням територіальних та природних ресурсів, а також з метою оптимальної функціональної організації простору, яка має забезпечувати стійкий розвиток території.

Детальний план території передбачає:

– визначення майбутніх потреб переважних напрямів використання території;

– урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування забудови та іншого використання територій;

– обґрунтування черговості й пріоритетності забудови та іншого використання територій;

– визначення містобудівних заходів щодо поліпшення екологічного та санітарно-гігієнічного стану;

– визначення територій, що мають будівельні, санітарно-гігієнічні, природоохоронні та інші обмеження їх використання.

При розробці Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області, враховується: Схема планування території Полтавської області, Генеральний план с. Сем’янівки,стратегії та програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проектна документація, інформація містобудівного, земельного та інших кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території.

ТЕ, ЯКОЮ МІРОЮ ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИЗНАЧАЄ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ОБ’ЄКТІВ, ЩОДО ЯКИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (У ТОМУ ЧИСЛІ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РОЗМІРУ, ПОТУЖНОСТІ АБО РОЗМІЩЕННЯ РЕСУРСІВ).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Згідно Статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Детальний план території у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

ЙМОВІРНІ НАСЛІДКИ:

При розробці ДПТ враховані ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування та забудова території», Державні санітарні норми, витримані санітарно-захисні зони для складів та овочесховищ, санітарно-захисна зона газопроводу низького тиску, санітарно-захисні смуги повітряних ліній електропередач, зона санітарної охорони водопроводу, санітарно-захисні смуги самопливної каналізації, санітарна зона від локальних очисних споруд.

а) для довкілля, у тому числі для населення

Ймовірні види впливу на навколишнє середовище:

Геологічне середовище. Ґрунти. Реконструкція рекреаційного комплексу не спричиняє змін сформованих в даній місцевості геологічних та стуктурно-технологічних властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні.

Ґрунти на ділянці не відносяться до особливо цінних груп ґрунтів. При необхідності зняття і переносу родючого шару ґрунту, який попадає під будівлі, споруди та технологічні проїзди, відповідно чинного законодавства буде розроблено проектом землеустрою.

Атмосферне повітря. Шкідливі викиди в атмосферу відсутні.

Вплив фізичних факторів. Технологічне обладнання, яке встановлене на об’єкті містобудування не створює ультразвук, електричні і електромагнітні поля та іонізуючі випромінювання. Вплив на природне середовище відсутній. Об’єкт детального планування не є джерелом теплових викидів. При експлуатації об’єкта неможливе забруднення ґрунту та підземних вод.

Водне середовище. При експлуатації об’єкта неможливе забруднення ґрунту та підземних вод.

Вплив на соціальне середовище позитивний, оскільки передбачено працевлаштування населення. Загалом реконструкція рекреаційного комплексу буде сприяти економічному та соціальному розвитку Полтавського району, а також рекреаційному потенціалу в регіоні.

 б) Для територій з природоохоронним статусом

Земельна ділянка на якій розміщений рекреаційний комплекс частково знаходиться в межах ландшафтного заказника місцевого значення «Кротенківський»;

в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Транскордонний плив відсутній.

ВИПРАВДАНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЯКІ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯНУТИ, У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ НЕ БУДЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області, передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

Альтернатива 1: «Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ, МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

При здійсненні стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування. Для підготовки звіту СЕО необхідно використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля; статистичну інформацію; інформацію, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДДП, дані моніторингу стану довкілля; інша доступна інформація.

ЗАХОДИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ, ЗМЕНШЕННЯ ТА ПОМ’ЯКШЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

Стратегічною екологічною оцінкою передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов’язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на об’єкти тваринного світу. Під час провадження планованої діяльності, у відповідності до вимог статей 9, 37, 39, 40 Закону України «Про тваринний світ»:

– збереження умов існування видового і популяційного різноманіття тваринного світу в стані природної волі;

– недопустимість погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин;

– збереження цілісності природних угруповань диких тварин;

– запобігання загибелі тварин під час здійснення виробничих процесів;

– охорону середовища існування, умов розмноження і шляхів міграції тварин;

– недоторканість ділянок, що становлять особливу цінність для збереження тваринного світу;

– розроблення і здійснення заходів, які будуть забезпечувати збереження шляхів міграції тварин.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення. При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил;

– заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки.

ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ.

Стратегічна екологічна оцінка, виконується в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності – 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ТА СТРОКИ ЇХ ПОДАННЯ.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області подаються до: Сем’янівської сільської ради: 38721, с. Сем’янівка, Полтавський район, Полтавська область, вул. Центральна, буд. 23.

 

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів, з дня публікації «Повідомлення про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розгляду «Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану території рекреаційного призначення по вул. Санаторній в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області».

 

 

 

 

************

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Повідомлення про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту містобудівної документації та попередньої оцінки проекту ДДП процедурі СЕО до проекту містобудування «Детального плану території по вул. Садова в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області»

З метою врахування громадських інтересів та у зв’язку з розробленням містобудівної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 555, Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», наказу Міністерства екології і природних ресурсів України №296 від 10.08.2018 р., Сем’янівська сільська рада повідомляє про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту містобудівної документації та попередньої оцінки проекту ДДП процедурі СЕО до проекту містобудування «Детального плану території по вул. Садова в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області».

Згідно з попередньою оцінкою проекту ДДП процедурі СЕО проект ДДП відповідає лише одному із критеріїв, наведених у статті 2 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», отже проведення СЕО щодо містобудівної документації «Детального плану території по вул. Садова в с. Сем'янівка, Полтавського району, Полтавської області» не є обов’язковим, тому замовником прийняте рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки. 

З матеріалами попередної оцінки проекту ДДП процедурі СЕО до проекту містобудування можна ознайомитись та надати пропозиції в Сем’янівській сільській раді щоденно (крім вихідних) з 21.01.2019 р. в робочий час за адресою: с.Сем’янівка, вул.Центральна, 23

Строк завершення прийому пропозицій – 20.02.2019