СОЦІАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ КРОТЕНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

ПОЛТАВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

вул. Короленка, 7, м. Полтава, 36011, тел: 2-25-06, 56-09-42  факс: 2-86-76,

  e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Код ЄДРПОУ  5385890

 

31.03.15№03-53/на №від

Сільському голові____________________

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації направляє зразок заяви та декларації для надання житлової субсидії з 01.05.2015 року та рекомендації щодо їх заповнення.

 

Додаток:  на ____арк. та електронною поштою.

 

Начальник управлінняО.Б.Носенко

Зосім, 2-86-76

*****

Додаток 1

Шановний споживачу!

Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.

Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для нього потрібно звернулися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.

Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються.

Ми надсилаємо Вам бланки Заяви та Декларації, які Ви можете заповнити і надати (або надіслані поштою) до управління соціального захисту населення за адресою: м.Полтава, вул.. Короленка,7

Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається па підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.

Опалювальний період для будинків з індивідуальним опаленням визначено з 1 жовтня по 30 квітня.

До уваги громадян, які проживають у сільській місцевості!!! Документи необхідні для призначення субсидії приймаються у сільських радах уповноваженими особами для подальшої передачі управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації.

Якщо при заповненні документів Ви допустили помилку, за додатковим комплектом бланків звертайтеся до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або, у сільській місцевості, до уповноваженої особи сільської ради, або до організації-надавача послуг, яка здійснювала доставку бланків.

Важливо! Субсидія надається у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів споживання житлово-комунальних послуг, які встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409.

Соціальні норми житла для розрахунку субсидії - 13,65 кв. метра загальної (опалювальної) площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство.

За роз’ясненнями щодо цін і тарифів на послуги, соціальних норм житла та соціальних нормативів користування послугами звертайтеся до підприємств-надавачів відповідних послуг за телефонами:        КП «Полтававодоканал» - 56-96-00

                              ПАТ «Полтаваобленерго» - 0800210312

                              ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»-51-04-55

                                ПАТ «Полтавагаз» - 0800502103

У разі виникнення додаткових питань щодо заповнення Заяви та Декларації, порядку надання субсидії Ви можете звернутися до уповноваженої особи у сільській раді та до управління соціального захисту населення райдержадміністрації  за телефоном 7-36-17. Прийом громадян в управлінні соціального захисту населення проводиться за попереднім записом по телефону 7-36-17

Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua.

 

 

Додаток 2

Інструкція

про порядок заповнення бланків

Заяви про призначення житлової субсидії

 

Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

При цьому, крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1)у графі «Номер особового рахунку» - вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2)у графі «Найменування організації, що надає послуги» - вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

         3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника» та пільг на оплату житлово – комунальних послуг (100%, 50%, 25%)

Декларації про доходи і витрати осіб, 

які звернулися за призначенням житлової субсидії

 

У розділі І вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих - для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У розділі II заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених договорі оренди), за попередній календарний рік (з 01.01.2014 по 31.12.2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням повної назви установи, організації, підприємства, де отримувався дохід.

У розділі III вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

***** 

_______________________________________

(найменування структурного підрозділу 

_______________________________________

з питань соціального захисту населення)

ЗАЯВА 

про призначення житлової субсидії 

Від________________________________________________________________

                                                       (прізвище, ім’я, по батькові)

зареєстроване (для орендарів — фактичне) місце проживання: _____________________

_______________________________________________________________________

контактний телефон ______________________ паспорт: серія _____ № ____________

__________________________________________________  ___ __________  ___ р.

                       (ким і коли виданий)

реєстраційний номер облікової картки платника податків _________________________

            (крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)

Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).

Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

Вид послуги

Номер особового рахунка

Найменування організації, що надає послуги

Примітки

Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

 

 

 

Газопостачання

 

 

 

Централізоване постачання холодної води

 

 

 

Централізоване постачання гарячої води

 

 

 

Водовідведення

 

 

 

Централізоване опалення

 

 

 

Електропостачання

 

 

 

Вивезення побутових відходів

 

 

 

У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).

Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення. 

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов’язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

_____ ______________ 20__ р.                                            ________________________

                                                                                                                                                            (підпис)

 

Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).

***** 

(найменування структурного підрозділу 

_______________________________________

з питань соціального захисту населення)

 

ДЕКЛАРАЦІЯ

про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Розділ I. Загальні відомості

1. _____________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

2. Характеристика житлового приміщення/будинку: загальна площа ____ кв. метрів;

будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити);
кількість поверхів у будинку __________

3. Особи, які зареєстровані (для орендарів — особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

Прізвище, ім’я,
по батькові

Дата
народ-
ження

Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером)

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з _________  20__ р.  до   __________  20__ року

Прізвище, ініціали

Відомості про доходи

Вид доходу

Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень

Джерело доходу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.

Прізвище, ініціали

Вид придбаного майна або оплачених послуг

Вартість, гривень

Дата здійснення купівлі або оплати послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.

________________________                                                              ____ ______________ 20___ р.

          (підпис заявника)                                                                   

 

Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).

*****

 

 

 

 

Шановні мешканці сільської ради!

   
  З метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції» Мінсоцполітики відкрито рахунки для зарахування коштів від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, які перебувають у складних життєвих обставинах:

1. Для зарахування коштів в національній валюті (гривні):
  Міністерство соціальної політики України
  ЄДРПОУ – 37567866
  рах.31252301178737 в Державній казначейській службі України, м.Київ
  МФО 820172

2. Для зарахування коштів в євро та доларах США
  Міністерство соціальної політики України
  ЄДРПОУ – 37567866
  рах.25302020054709 в АТ «Укрексімбанк» м.Києва
  МФО 322313

За більш детальною інформацією просимо звертатися в управління соціального захисту населення Полтавської райдержадміністрації, м.Полтава, вул.Короленка, 7, тел.. 56-09-42

**************** 

 

******************************************************

 

ПОЛТАВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Шевченка, 5, м. Полтава, 36011; тел./факс (05322) 7-34-96, (0532) 56-07-69,

 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Код ЄДРПОУ  04057505

  15.10.2014№2677/01-23на №від

 Сільському голові

________________ сільської ради

 

Полтавська районна державна адміністрація повідомляє, що Урядом запроваджено єдиний облік внутрішньо переміщених осіб з Криму та районів проведення антитерористичної операції.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року №509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» на управління соціального захисту населення райдержадміністрації покладено ведення обліку осіб, які перемістилися на територію Вашої сільської ради. Створена єдина інформаційна база даних про взятих на облік зазначених осіб.

Для отримання довідки про взяття на облік кожна повнолітня особа, яка тимчасово проживає на Вашій території звертається особисто до управління соціального захисту населення райдержадміністрації з заявою (додаток 1), паспортом, ідентифікаційним кодом, свідоцтвом про шлюб, свідоцтвом про народження (для дітей). В денний строк кожна особа отримує довідку про взяття на облік (додаток 2).

Для осіб, які проживають на Вашій території та взяті на облік в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації Урядом передбачено надання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року №505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» адресна допомога призначається особам облікованим управління соціального захисту населення райдержадміністрації, та виплачується з дня звернення строком не більше ніж шість місяців (додається пам’ятка).

Прошу провести терміново роз’яснювальну роботу щодо інформованості громадян, які проживають тимчасово на території Вашій сільської ради про можливість отримання державних допомог.

За консультаціями, роз’ясненнями та попереднім записом на прийом звертатися до управління соціального захисту населення райдержадміністрації в кабінет №12, телефон 2-49-79.

Направляємо зразки заяв, довідки, пам’ятки для оприлюднення на стендах.

 

  Виконуючий обов’язки 

голови райдержадміністраціїО.В.Іваніна

Носенко, 22506

 

******************************************************************************

 

Міністерство соціальної політики України

Департамент праці та 

соціального захисту населення 

Полтавської облдержадміністрації

 

 

Пам’ятка 

про надання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, 

в тому числі на оплату житлово- комунальних послуг, особі,

 яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.

 

 Полтава 2014

 

вул. Ціолковського, 47, м. Полтава 

тел. 0-800-500-620

 

Порядок надання щомісячної адресної допомоги

 особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг визначений постановою  Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 505.

 

Кому надається щомісячна адресна допомога

Допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції та перебувають на обліку в органах праці та соціального захисту населення

Для постановки на облік та отримання довідки про взяття на облік повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою, форму якої затверджує Мінсоцполітики, до управління праці та соціального захисту населення за місцем фактичного проживання чи перебування. Заява заповнюється на підставі документа, що посвідчує особу та реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 

Порядок обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції визначений постановою  Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509.

 

Куди звернутися для призначення щомісячної адресної допомоги та які документи надати

     Для призначення допомоги  уповноважений представник сім’ї  звертається до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання з відповідною заявою та пред’являє паспорт громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу, та довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються . 

      До заяви про виплату грошової допомоги додаються такі документи:

-копія свідоцтва про одруження;

-копія свідоцтв про народження;

-письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї;

-згода на обробку персональних даних.

В заяві крім особистих даних зазначається:

- реквізити рахунка уповноваженого представника сім’ї в уповноваженому банку, на який перераховуватиметься грошова допомога; 

- наявність у будь-кого з членів сім’ї у володінні житлового приміщення, розташованого в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції; 

- наявність у володінні всіх членів сім’ї транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (із зазначенням строку експлуатації з дати випуску); 

- наявність у будь-кого з членів сім’ї на депозитному банківському рахунку коштів у розмірі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб;

- місце роботи осіб працездатного віку та час, з якого особа там працює.

 

Термін призначення допомоги

Грошова допомога призначається з дня звернення та виплачується терміном не більш ніж шість місяців.

 

Грошова допомога не призначається у разі, коли:

- будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції; 

- у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а  також   транспортні   засоби  вітчизняного  виробництва,  які  перебувають  в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску; 

- будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (12180 грн.).

 

У якому розмірі надається грошова допомога

Грошова допомога надається у таких розмірах:

-для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) у розмірі 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

- для працездатних осіб - 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).

Загальна сума допомоги на сім’ю не може перевищувати 2 400 гривень

 

В яких випадках надання допоги припиняється:

- подання уповноваженим представником сім’ї заяви про припинення виплати грошової допомоги; 

      - якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок  психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім’ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період — припиняється.

- зняття з обліку особи, яка переміщується;

- виявлення уповноваженим органом факту подання недостовірної інформації або неповідомлення про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги.

 

ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

За додатковими роз’ясненнями щодо надання щомісячної адресної допомоги звертайтеся до управління праці та соціального захисту населення ____________________________________________________________________ адреса: _____________________________________________________________ контактний номер телефону ___________________________________________

Прийом громадян проводиться  щоденно (крім вихідних):

Понеділок, вівторок, середа, четвер – з 800 до 1200 та 1300 до 1715;

П’ятниця – з 800 до 1200 та 1300 до 1600

 

При виникненні будь-яких питань щодо надання соціальних гарантій просимо звертатися за телефоном обласної безкоштовної гарячої лінії                    

0-800-500-620

 

**********************************************

 

ЗАЯВА

 для призначення щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

До органу соціального захисту населення

Громадянина(ки)

Реквізити рахунку в уповноваженому банку

Прошу призначити грошову допомогу для покриття витрат на проживання та на оплату житлово-комунальних послуг:

 

з/п

ПІБ

Дата

народження

Серія номер паспорта, ким і коли виданий

Ідентифіка­ційний код

Зареєстроване

місцепроживання

Фактичне місце проживання (перебування)

Місце роботи та час, з якого особа працює

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація щодо наявності (необхідне підкреслити):

у будь-кого з членів сім’ї у володінні житлового приміщення, розташованого в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції (зазначається місцезнаходження житла)

Так/ні

 

у володінні всіх членів сім’ї транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (зазначається кількість транспортних засобів та строк їх експлуатації з дати випуску)

Так/ні

 

у будь-кого з членів сім’ї на депозитному банківському рахунку коштів у розмірі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб

Так/ні

 

 Я поінформований, що інформація подана у цій заяві, а також документи, додані до неї, можуть бути перевірені органом соціального захисту населення для забезпечення цільового використання бюджетних коштів.

Дата                                                                                                                                                                                                                                  Підпис

 

З умовами призначення, виплати та припинення допомоги ознайомлений.

Я підтверджую достовірність наданої інформації та повідомлена (ий) про відповідальність за подання недостовірної інформації, а саме про повернення надміру нарахованих коштів у разі подання неповних чи недостовірних відомостей.

Я та члени моєї сім’ї даємо згоду на збір інформації та обробку персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних”, зазначених мною у заяві та наданих разом із нею документах, а також на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, що відповідно до закону необхідна для надання державної соціальної допомоги.

Зобов’язуюсь інформувати у 3-денний термін управління праці та соціального захисту населення про факт працевлаштування, зміни у складі сім’ї,  зміну місця проживання та зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги.

Дата                                                                                        Підпис

 

 

********************************************************